dlaczego oni tacy leniwi no!

Godzina 12…a ja wciąż czekam i czekam. No ile można zbierać się, żeby wyjechać na market, na miasto, tam gdzie prawdziwe oblicze Delhi, tam gdzie życie, ruch, coś się dzieje….a ja czekam, aż moi hindu zjedzą śniadanie ( lunch?)….ah, wsiadłabym i sama pojechała…Wczoraj dali mi kierowcę i jeździłam pół dnia po ∂elhi, miało być cały dzień, ale mój ” przyjaciel” w połowie drogi mi oznajmił, że dzień się kończy o 3pm….nie mialam siły się kłócić i tak pokazał mi ciekawe miejsca, aczkolwiek nieobyło się bez wykorzystania moich blond kłaków. Więc szanowny kierowca podjechał pod sklep z tkaninami i powiedział- Proszę, musi Pani tam wejść i popatrzeć dookoła przez 10-15 min, ja wtedy zarobię 100Rp” (1,7euro)….szczerze wkurzył mnie, bo ani ładnie nie poprosił ani nie zapytał, tylko postawił przed faktem dokonanym. Nieznoszę. Ale tak weszłam, popatrzyłam, nawet dostałam szybką lekcję historii tkanin hinduskich etc..no i prawie kupiłam conieco, ale w sumie po co mi dywan, czy przekrycie na łóżko gdy ja nie mam podłogi ani łóżka:):):)heheheheh

Czekam i czekam…z rano sama poszłam po papierosy aczkolwiek „zabronili” mi wychodzić samemu..teraz wiem dlaczego. Cóż hotel jest w dzielnicy gdzie są sami …faceci!!! Co tam dałam radę, papierosy kupione za 65Rp, ciekawe ile na mnie zarobili:)

oki, idę poganiać chłopaków bo to już przesada!

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

