pada i pada….

od dwoch dni wciaz leje i leje…we wtorek wieczorem dolaczyl do nas Alexander, zabawny studnt rezyserii z Dani, ktory ma zamiar porobic kilka filmow tutaj. Zaprosilysmy go na kolacje z zamiarem gotowania caly wieczor czegos z niczego…skonczylo sie na tym, ze Puneet gotowal, my sie spilismy cieplym rumem, a Duhita przepowiedziala nam przyszlosc z rak…..I hmmmmmmm……jakos mi sie zrobilo niekomfortowo, gdy uslyszalam, ze bede miala 3dzieci…3!!!!!!!!! za to bede szczesliwa, na kazdym kroku bedzie mnie otaczala milosc….nie wyjde za maz(dzieki wszystkim bogom:):)za jakis czas zmienie profesje i bede bardzo

bogata….zastanawiajace, bo sama nie wiem jak sie do tego odnosic, ale najlepsze bylo, ze dozyje 80lat….wiec jak ukochany bohater z Big Fish przestalam sie bac niebezpieczenstw…no bo skoro dozyje 80……dzis rano zaatakowal mnie doberman i jakos stalam patrzylam sie na niego z przerazeniem, no ale przeciez nie mogl mnie zagryzc na smierc skoro musze dozyc 80:):):)ehhh zartuje sobie:)

Poki co Duhita wyjechala, ja musialam sie na tydzien przeniesc do innego domku w lesie…sama, a najblizszy dom jest jakies 20min hiking…..W sumie sie nie balam no moze poza tym, ze mam obsesje spotkania kobry w lazience, co jest prawdopodobne.

Dzis znow leje..zaczelam prace…i o dziwo ustawila sie kolejka lokalnych czy nie chcialabym za dobre pieniadze zaprojektowac im domu…czy to oznacza, ze zostane tutaj na dluzej…sama nie wiem, poki co zabieram sie za projekt szkoly.

2 thoughts on “pada i pada….

  1. Monia zostaniesz przynajmniej tak dlugo dopoki ja sie do Ciebie nie wybiore w odwiedziny a ze widok z werandy jest cudowny (wiesz jak ja kocham gory) to masz to jak w banku; no i te litry rumu (dla zdrowotnosci oczywiscie);)

  2. Monik zrób tak koniecznie! Zostań w Indiach, a skoro taka kolejka to ja do Ciebie dolecę i będzie zajebiście!!! 🙂 Też chcę mieć taaaakie widoki z tarasu nooo! :-*

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

