choróbsko!

24-10-2010

no tak..nie ma co się szczycić…..spędziłam pół dnia w salonie spa 🙂 a co tam czasem potrzebujemy dać prezent sobie samej!

Chora wciąż, aż mnie to wkurza, bo nie po to przyjechałam do Delhi żeby siedzieć pod pierzynką i łykać antybiotyki…..

Wieczorem poszłam na kolację do Menu, pamiętacie siostrę Puneeta. Oh, uwielbiam jej rodzinę. Poznałam dziś wszystkich, nawet grubaśnego psa, któy mógłbybyć bohaterem jakieś opowieści Jonathana Carrolla :). Póki co to moje pierwsze wyjście z łóżka….cholerna choroba!!!!!

Chociaż trzymam się planu..wtorek_tadj mahal i już:)

 

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

