decyzja!

22-10-2010

Postanowiłam. No trzeba w końcu kiedyś postanowić. Muszę wyjechać na kilka dni. W kalendarzu wielkimi literami zapisane, nie da się uciec. Niedziela 24-10 ZDECYDOWAĆ.

Zatem, żeby zdecydować muszę wyjechać na kilka dni. Obudziłam się dziś rano, zajrzałam w kalendarz i ahh nie było wyjścia. Zabookowałam bilet do Delhi. Zadzwoniłam do Puneeta, że będę w niedziele. I zaczęła się wielka zawierucha. Każdy dzwoni do każdego, ale Monika dlaczego wyjeżdżasz, wrócisz, coś się stało, nie wolno Tobie jechać samemu pociągiem…….jej, dlatego chyba lepiej nikomu nic nie mówić i wyjechać. No, tak po szeregu dziwnych, śmiesznych rozmowach z wszystkimi naokoło, cancelowaliliśmy mój bilet i zdołali mnie namówić, żebym w tę stronę jechała autem z dr Pant’em. Nie wiem czy pamiętacie. Ta fantastyczna kolacja w Delhi, z tą całą służbą, z tymi cudownymi daniami i jego żoną w przepięknym sarii. No, tak dr Pant przyjechał na kilka dni do Aarohi, w głównej mierze również dlatego, że zakupił tutaj ziemie, na której mam mu zaprojektować dom wypoczynkowy.

Mój ulubiony doktor. Prawda jest taka, że od samego początku kojarzy mi się z bohaterem Marqueza doktora Juvenala Urbino. Gdy mu o tym powiedziałam śmiał się ze mnie:). Ah, czasem spotykamy takich ludzi do których czujemy pełen respekt i sympatię. I hmmmm, jak to określić, on ma w sobie takie dostojeństwo i coś z arystokraty.

Więc tak jadę jutro do Delhi, muszę, konieczność.

Dziś rano gorączka 38st…..antyiotyki, inhalacje, oooooooooooo źle to wygląda, jednak jadę, muszę!! Tymczasem oczy kleją się przez te wszystkie medykamenty wpakowane w moje ciało….

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

