zdrowie najwazniejsze

wiec jestem….osiem dni pod pierzyna…zapalenie oskrzeli, brak internetu, zamkniecie w drewnianych scianach i tylko ogien z kominka dawal mi nadzieje…heheheh. W dodatku zjadlam kilka ksiazek…o afganistanie, o Pakistanie o Indiach….dzieki wszystkim bogom jestem Polka!!!aLe i tak kusi mnie tam jechac……..siedze i mysle…oj za duzo mysli….Kupiony bilet powrotny…..w koncu, teraz jestem szczesliwa!No i kolejne marzenie sie isci…..Bedzie dobrze i tak wroce tu niebawem….w interesach:)
a tymczasem dziewczyny czekam na Was z wytesknieniem i na pierniki mojej Mamy:)

One thought on “zdrowie najwazniejsze

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

